KÉRJÜK FIGYELMESEN OLVASSA EL HÁZIRENDÜNKET!
A TULAJDONOS ÉS AZ APARTMAN CÍME
8313 Balatongyörök Csont Ferenc utca 18.
GPS : 46.75850674249082, 17.355616451038916
Urbánné Kádár Zsuzsanna
+36-30-9989-186
Adószám: 66071053-1-33
NTAK reg.szám: MA23061577
4 fős apartman-Napsugár apartman
2 fős apartman-Levendula apartman
BANKI ADATOK
Forint számla (HUF)
Kedvezményezett: Urbánné Kádár Zsuzsanna
Bank: Gránit Bank
Számlaszám: 12100011-17543013
IBAN: HU34 1210 0011 1754 3013 0000 0000
BIC (SWIFT): GNBAHUHB
Deviza számla (EUR)
Kedvezményezett: Urbánné Kádár Zsuzsanna
Bank: OTP Bank Nyrt
Számlaszám: 11775427 – 53348889 – 00000000
IBAN: HU66 1177 5427 5334 8889 0000 0000
BIC (SWIFT): OTPVHUHB
SZÁMLÁZÁS
Mivel a NAV követelmény előírja a szolgáltatónak a számlázási kötelezettséget, és a számla kötelező eleme a számlázott fél neve és címe, valamint cég esetén adószáma is, továbbá ezen kötelezettség teljesítéséhez szükségünk van az Ön lakcímkártyájára is.
ÁRAK
Az árak az apartmanház web oldalán találhatóak.
Minimum 5 éjszakától lehetséges a foglalás. Ha kevesebb éjszakát szeretne, kérjük jelezze előre, hogy megnézhessük, hogy a körülményektől függően esetleg kivételt tudunk-e tenni.
A szállásárak tartalmazzák az ÁFA-t de nem tartalmazzák az idegenforgalmi adót.
Az euróban való fizetésről részletesebben a lejjebb lévő Fizetési módok részben olvashat.
FOGLALÁS MENETE
Az Általános Szerződési Feltételek szerint.
A foglalás megtételével Ön igazolja, hogy a honlapon részletesen bemutatott apartmanház leírását megismerte, és elfogadja az ezen az oldalon leírt feltételeket, az Általános Szerződési Feltételek és a Házirendet, valamint az Adatvédelmi Tájékoztató oldalon leírtakat!
FIZETÉS ÉRKEZÉSKOR
Érkezéskor a vendég köteles a fennmaradó szállásdíj összegét kifizetni, ha még nem lett kiegyenlítve. Vendégeink a szobákat csak a teljes szolgáltatási ár kifizetése (bankszámlánkra való beérkezés, vagy kézhezvétel) után foglalhatják el!
FIZETÉSI MÓDOK
Közvetlen foglalás esetén (nem közvetítőn keresztül) banki átutalással vagy készpénzzel tud fizetni a Feltételek – Házirend elején említett bankszámlák egyikére.
Ha euróban szeretne fizetni, az összeget a foglalás napi OTP Bank középárfolyamával kell kiszámolni (euró első sor, második oszlop). Mi fogjuk kiszámolni és visszaigazolásunkban feltüntetjük a végösszeget.
Euróban való készpénzes fizetéskor felfelé kerekítünk úgy, hogy papírpénzzel lehessen fizetni (fémpénzt sajnos nem tudunk elfogadni), valamint csak forintban tudjuk garantálni a visszajáró összeget.
Bankkártyát, csekket, szépkártyát és egyéb fizetési módot egyelőre nem tudunk biztosítani.
SZABÁLYOK ÉS KÉRÉSEK
- A Bérbevevő (Vendég) az apartmanházba (apartmanba, szállásra) történő érkezésekor köteles az apartmanház tulajdonosának felmutatni az üdülési ajánlatot, átadni neki a NTAK-hoz való bejelentéshez szükséges személyes okmányokat, iratokat (útlevél/személyi igazolvány) illetve kifizetni az apartman tulajdonosának a nyaralás teljes vagy fennmaradó összegét.
- Az apartmanba kizárólag csak azok a személyek, vendégek tartózkodhatnak, akikre a foglalás vonatkozik, továbbá csak annyi személy tartózkodhat az apartmanban, amennyi fő az üdülési szerződésben szerepel. Kérjük ennek betartását. Bármilyen ezzel a tárgykörrel kapcsolatos probléma felmerülése esetén, az apartmanház tulajdonosának jogában áll felmondani a szerződést és megszakítani a nyaralást az ott tartózkodó vendégek számára.
Látogatók, nem szállóvendégek a szálláshelyen kizárólag napközben fogadhatók 09:00h-tól 23:00h-ig a szállásadó engedélyével. A látogatók felelősségét a foglalást adó vendég teljes egészében átvállalja. - Az apartman, szállás elfoglalása az üdülési ajánlatban vagy a honlapon szereplő első nap 14:00 órától lehetséges, elhagyása az üdülési ajánlatban vagy a honlapon szereplő utolsó nap legkésőbb délelőtt 10:00 óráig kell megtörténjen, ettől eltérni kizárólagosan előzetes egyéni egyeztetéssel lehet. Kérjük szíveskedjen maximum előző napon megbeszélni velünk, hogy hány óra felé szeretné elhagyni az apartmant, hogy időben meg tudjunk jelenni kulcsátvételhez
Az érkezési és elutazási időpontban a vendég igénye esetén a helyszínen rendelkezésre állunk. - Amennyiben az apartmanházat (apartmant, szállást), bármilyen okból kifolyólag nem tudja elfoglalni az üdülési ajánlatban szereplő első nap, késését kérem legkésőbb 20:00 óráig közölje telefonon vagy e-mailen. Ennek elmaradása esetén az apartmanház tulajdonosának jogában áll az üdülési szerződésben szereplő nyaralás kezdő időpontjától számított 24 órát követően más vendég részére kiadni az apartmanházat (apartmant, szállást). Felhívjuk figyelmét, hogy ilyen esetben a már befizetett összeg nem kerül visszatérítésre!
- Az elfoglalt apartmannak, szállásnak távozáskor, az érkezéskori állapotot kell tükröznie, azaz tisztának és sérülésmentesnek kell lennie. Kérjük ennek figyelembevételét.
A nyaralás időtartama alatt, az apartmanházban (apartmanban, szálláson) bekövetkező kárt az apartmanház tulajdonosával haladéktalanul közölje. Az okozott károkért a vendég a felelős vagy annak törvényes képviselője, melyet kötelessége megtéríteni az apartman tulajdonos részére. - Az ingatlan területén és azon kívül a vendégek és felelősségük nincs biztosítva semmilyen biztosítótársaság által! A vendég vállalja, hogy ha bármilyen baleset történik vele a szolgáltatás ideje alatt, nem kíván kártérítési igénnyel élni.
- Az apartmanház tulajdonosa biztosít törölközőt, folyékony szappant, mosogatószert, indulási WC papírt a vendégek számára.
- Kérjük ne felejtse, hogy esetlegesen az Ön/Önök távozása után pár órával már érkezhetnek vendégek. Hogy nekik is ugyanazt a színvonalat tudjuk garantálni, kérjük ügyeljenek a tisztaságra. A nyaralás időtartama alatt, az apartmanház tulajdonosának nem tartozik a feladatkörébe az apartmanok kitakarítása, továbbá a szemeteskuka folyamatos kiürítése. A tisztaságért mindenképpen vendég a felelős, ezért kérjük, a szemetet ne a nyaralás utolsó napján ömlesztve vigyék a gyűjtőbe, hanem minden nap ürítsék ki a szemetes tartalmát. Hetente kétszer történik kommunális hulladékszállítás: szerda és szombati napokon.
- Hitvallásunk, hogy meg kell óvnunk környezetünket, ezért fontosnak tartjuk a hulladékok szelektív gyűjtését. Köszönjük, ha az erre a célra biztosított sárga szelektív hulladékgyűjtő zsákot használja vagy a szelektív hulladékgyűjtő kukánkat!
Szelektíven a papírt, műanyag dobozokat, flakonokat és a fém dobozokat kell egy helyre gyűjteni. Üveget belehelyezni nem szabad!
Szelektív hulladékszállítás: keddi napokon - Az apartmanház (apartman, szállás) pihenésre való, ezért a zajongás és a többi vendég bármely napszakban történő zavarását kerüljék. Kérjük ennek figyelembevételét a rádió, TV, vagy egyéb elektronikai eszközök használatakor is.
- Tüzet rakni csak a kijelölt helyen lehet (szalonnasütő) a mindenkori tűzvédelmi szabályok betartásával! Kérjük, hogy a sütő mellett helyezzenek el egy vödör vizet szükség esetére.
Grillezés után kérjük a parázs eloltását! A sütéshez szükséges fát, faszenet nem biztosítjuk, azt mindenki saját maga kell megvásárolja. A grillezőt és a környékét kérjük használat után összetakarítani szíveskedjenek. - Az apartmanházba könnyen gyulladó és robbanó, kellemetlen szaggal járó anyagot bevinni tilos!
- Az apartmanházban (apartmanban, szálláson) kérjük, ne dohányozzon! A dohányzás csak az arra kijelölt helyen megengedett! (pl.: terasz, udvar stb.) Elektromos cigarettára és IQOS-ra is vonatkozik! A csikkeket kérjük, az erre a célra fenntartott hamutartókba szíveskedjenek eldobni!
- Az étkezés kizárólag, az arra a célra kialakított, étkezőben vagy konyhában, a teraszon megengedett. Kérjük, hogy a szobákban mellőzzék az étkezést. Ha a tányérokat, evőeszközöket, asztalokat, székeket stb. átviszik egy másik apartmanba távozáskor vigyék vissza a helyükre.
A vizes ruhákat, törölközőket az erre alkalmas ruhaszárítóra kérjük elhelyezni, ami minden apartmanban megtalálható és ne a kárpitozott székekre tegyék. - A csapi víz (vezetékes víz) fogmosásra, kézmosásra, fürdésre, zuhanyzásra és főzésre alkalmas.
- Kérjük, az apartmanházban (apartmanban, szálláson) az Ön kényelméért elhelyezett elektromos készülékeket rendeltetésüknek megfelelően használja. A nem megfelelő használatból bekövetkező kár(ok)ért a vendég a felelős. Kár esetén, az okozott kárt köteles haladéktalanul közölni az apartmanház tulajdonosával, továbbá köteles azt részére teljes mértékben megtéríteni.
- A légkondicionáló (klíma) berendezés használata kizárólag az apartmanházban (apartmanban, szálláson) tartózkodás alkalmával, zárt ablakok és ajtók mögött a megengedett. Kérjük, hogy távozáskor ne kapcsolják be, hazaérkezéskor rövid idő alatt lehűti a szobákat. Kérjük, rendeltetésszerű használatának figyelembevételét!
- A vendég az apartmanházból (apartmanból, szállásról) történő távozása alkalmával, a személyes vagyon védelmében, kivétel nélkül köteles a lehetőség szerinti védőintézkedéseket (bezárni az ajtókat, ablakokat… stb.) megtenni. A személyes vagyon védelme a vendég felelőssége, ezen tárgykörrel kapcsolatos bármilyen probléma felmerülése esetén az apartmanház tulajdonosát semmiféle felelősség nem terheli.
- Az apartmanházhoz (apartmanhoz, szálláshoz) tartozó értékek, tárgyak védelme a vendég felelősségi körébe tartozik.
- Az apartmanház (apartman, szállás) elhagyásakor a világítást, az elektromos készülékeket kapcsolják ki, a csaptelepeket, illetve a gázt zárják el. A tetőtéri ablakokat az apartman elhagyásakor feltétlenül zárják be mivel bármikor előfordulhat kisebb-nagyobb esőzés.
- A vendég távolléte során az apartmanház tulajdonosa csak kivételes esetben léphet be a kiadott apartmanba, szállásra. Kivételes esetnek számítanak, a közbelépés vagy bármiféle biztonsági óvintézkedés egy esetleges anyagi kár elkerülése érdekében.
- Idő előtti távozás
Amennyiben a vendég az üdülési szerződésben szereplő időpont előtt kíván hazautazni, semmilyen esetben sem kötelezhető az apartmanház tulajdonosa a végösszeg különbözetének megfizetésére. - Parkolásnál kérjük, az apartmanházhoz történő parkolás alkalmával legyenek tekintettel a többi vendég parkolási lehetőségeire. Az udvarban egymás mögé tudnak beállni, így egyeztetésre lehet szükség az autós közlekedés során. Az utcán biztonságosan lehet parkolni.
- Turista információ
Környékbeli programokról, látnivalókról, közintézményekről (posta, kirándulóhelyek, strandok, gyógyszertár, stb.) a tulajdonos örömmel ad tájékoztatást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk. Pár brossurát az apartmanban is talál, azonkívül kérjük nézze át honlapunk Látnivalók oldalát, valamint a vendégkönyvünket. - Wifi szolgáltatás ingyenesen elérhető az apartman teljes területén valamint az udvaron is.
A wifi kód a Vendégkönyvben megtalálható. - Ingyenesen tudunk biztosítani eszközöket a vendégek kérésére:
kisgyermek érkezése esetén babaágy, etetősék, babakád, vasaló és vasalódeszka, valamint olló és varrókészlet, cipőápoló eszközök.
Az apartmanokban esernyők is találhatók. A tárolóban található kerékpárok ingyenesen használhatók, amit a vendég saját felelősségére vehet igénybe. - Takarítás: az egy hétnél hosszabb tartózkodású vendégeinknek heti egy takarítást, valamint törölköző és ágynemű cserét előre megbeszélt időpontban biztosítunk. Igény esetén vendégeink felár ellenében extra takarítást is kérhetnek. Felár: 3000 Ft /alkalom.
- Házikedvenceket nem áll módunkban fogadni.
- Fenntartjuk a jogot a vendégkörünk megválogatására. Ittas állapotú, agresszív hajlamú vendégeket nem fogadunk! A tulajdonos jogában áll megtagadni az elszállásolást, ha a vendég nem tartja be a házirendet és ha megbontja a békét. Ebben az esetben a vendégnek nem áll módunkban visszafizetni az esetlegesen fennmaradó napokat.
- A vendégek éjjel-nappal elérhetik a tulajdonost telefonon. A felmerült panaszt, problémát figyelembe veszünk, és lehetőség szerint megoldunk személyesen. Ilyenkor kérjük a nap 24 órájában keressék a fent említett kapcsolattartót/tulajdonost (00:00h – 08:00h között csak nagyon sürgős esetben).
- Fontos telefonszámok
Tűz és komolyabb baleset, valamint rendőrségi ügy esetén, amit legelőször hívjon Mentők 104
Tűzoltóság (katasztrófavédelem) 105
Rendőrség 107
Segélyhívó központ (egységes európai szám) 112
A fenti számok bármelyikének hívása után kérjük értesítse a tulajdonost is a 06 (30) 9989186 -os telefonszámon. Ne felejtse, hogy felelőtlen hívás esetén Ön viseli annak következményeit.
Az apartmanház tulajdonosa, mindenkor vendégei kényelmét és pihenését tartja szem előtt. Szívesen állunk rendelkezésükre bármilyen probléma felmerülése, információ szolgáltatása stb. esetén. Kérjük, forduljanak hozzánk bizalommal! Az apartmanházzal kapcsolatos minőségi, illetve egyéb észrevételeket az apartmanház tulajdonosával vagy megbízott személyével közölni szíveskedjenek!
Kádár Zsuzsa
tulajdonos
+3630 9989 186